Benim Lezzet Dünyama Hoşgeldiniz

Benim Lezzet Dünyama Hoşgeldiniz
Sevinç'in Lezzet Defterine Hoşgeldiniz !

Sevinç'in Lezzet Defterine hoşgeldiniz!

Yeni Lezzetlerde buluşmak dileğiyle!...

26 Haziran 2015 Cuma

Çikolata Soslu Çilek !

Eveeet çilek aşkıyla yanıp tutuşanlara, aşıklara, sevenlere bu lezzet ilaç gibi gelecek. Sizi baştan çıkartması zaten garanti ! ☺ Çünkü çilek + çikolata birlikteliği fındık, fıstıkla adeta lezzet şölenine dönüşmekte ! Mükemmel bir uyum söz konusu ! Bu şahane lezzeti geçen yaz denedim. Şu an zaten tam mevsimindeyiz. Hormonsuz çilekleri buldunuz mu mutlaka deneyin derim !! Hani derler ya; on numara beş yıldız bir lezzet işte bu taa kendisi !!
 Aslında çok kolay bir tarif veriyorum. Bunun arkasından bomba bi' tarifim daha geliyor. Bu bir nevi ona ön hazırlık diyelim. Bunları hazırlayınca o tarifimde de birlikte kullanacağız. Ama ben sırf bundan yapar yerim diyorsanız siz bilirsiniz. Her hali zaten güzel ! Allahın bizlere verdiği en şahane meyve bence çilek. ehhh bide çikolata olunca gerisini siz düşünün. ☺☻
 Ben çilek gözünce fotoğraflarken kendimi kaybediyorum. Hele çilekler istediğim gibiyse offf ...

*Malzemelerimiz :
  • 1 kilo çilek,
  • 2 paket bitter çikolata,
  • 1 kutu krema (Ben PINAR kutu krema kullandım),
  • Süslemek için; toz fıstık, fındık ve hindistancevizi rendesi.

YAPILIŞI:
Çilekleri 2 kere yıkayıp, iyice süzdürüyoruz. Nemli kalmamaları gerekiyor. Kağıt havlu ile kurulayabilirsiniz.  Bir derin kapta bir paket kremayı boşaltıp, hafif ısıtıyoruz. Parçalanmış bitter çikolataları ekleyip, karıştırıyoruz. İyice birbirlerine karışmaları gerekmekte. Bunun sonucunda ganaj yapmış oluyoruz. Hafif soğuması gerekiyor. Çileklerimizi bu sosa batırıp çıkaracağız. Diğer tarafta tabaklara ayrı ayrı fıstık, fındık ve hindistancevizi rendesini koyalım. Çikolata sosuna bandırdığımız çilekleri kendi zevkimize göre fıstığa, fındığa ve hindistancevizine bulayıp yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye alalım. Bütün çilekleri bu şekilde yapıp, bitirince direk buzdolabına koyup, soğumaya bırakıyoruz. 2 saat sonra servis tabağına alıp, sunabiliriz. İşte böyle güzellikler bu şekilde ortaya çıkıyor.
Herkese Afiyetler Olsun...
♥Çilek + Çikolata♥ tadında mutlu günler... ☺
Diğer tariflerime ulaşmak için arama bölümünü veya  *ARŞİVİMİ*  kullanın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder