Benim Lezzet Dünyama Hoşgeldiniz

Benim Lezzet Dünyama Hoşgeldiniz
Sevinç'in Lezzet Defterine Hoşgeldiniz !

Sevinç'in Lezzet Defterine hoşgeldiniz!

Yeni Lezzetlerde buluşmak dileğiyle!...

18 Kasım 2014 Salı

Ekmek Çanağında Sucuklu Yumurta !

Kahvaltı veya 5 çayınız için hem iştah açıcı hemde göze hitap eden lezzetli mi lezzetli enfes ekmek çanağında sucuklu yumurta tarifiyle herkese merhaba diyorum !  ☺ Gördüğümde offf dedim. Çok hoşuma giden bu fikir daha öncede tarifini denediğim '' Renkli Hayaller Kurabiye Evi '' Sevgili Emine Berkün Hanımın  EKMEK ÇANAĞINDA YUMURTA tarifinini Facebook sayfasında paylaşmasıyla karşıma çıktı !.. Fotoğrafı görünce fikre bayıldım. Üstelik çokta kolay ! Sunuma önem verenler lütfen kaçırmasın mutlaka denesinler ! Sayfada videosu da yayınlandı ! Hemen deneyip fotoğrafını Emine Hanım'la paylaştım. Sağolsunlar o kadar ince bi' davranış yaparak sayfasında ve bloğunda paylaştılar. Kendilerine bi' kez daha teşekkür ederim. Zaten sayfasını takip edenler yaptığı sanat eseri nefis paylaşımları görünce ayrılamıyorlar. Zarif kişiliği ile insanı kendine hayran bırakıyor.♥
Sevgili eşim ♥MEMO♥ görüntüye ve tadına bayıldı. Ben içine dil peyniri+ezine peyniri ve sucuk ekleyip yaptım. Tadına doyamadık. Şimdi anlatırken bile tekrar canım istemedi değil ! Çayla harika oluyor !! Daha sonra bunun başka versiyonlarınıda denedim. Hepsi birinden güzel oldu. 
Pazılı+Kaşarlı ve Domates+Sucuk+Beyaz Peynirli... ıspanaklı birçok çeşit ile deneme yaptım.
Hemen malzeme ve yapılışına geçip sizi fazla meraklandırmak istemiyorum.
MALZEMELER: 6 adet hamburger ekmeği veya sandviç ekmeği, 6 çay kaşığı tereyağ, dilpeyniri, sucuk, 6 adet yumurta, kaşar peyniri, beyaz peynir, domates, maydanoz . Peynir ve sucuk için gram ölçüsü vermiyorum. Herkes istediği kadar kullanabilsin diye özgür bıraktım. Belki ince veya kalın dilim kullanacaksınız. Evinizde o an ne varsa kullanıp, değerlendirebilirsiniz. Yine tercih size kalmış, keyfe keder !.. ☺ Pazı veya ıspanak kavurması ile de harika oluyor !
YAPILIŞI : Ekmeklerin üstünü kesip ortasını oyarak çıkartalım. Çıkan içleri atmayın köfte yaparken kullanabilirsiniz. Bundan sonrası çok kolay. Malzemelerinizi dilimlediyseniz işiniz tamamdır diyorum. Oluşturduğunuz ekmek çanaklarınızın içine bir çay kaşığı kadar tereyağ sonra da dilpeyniri, sucuk dilimleri v.s. koyup üstüne birer yumurta kırıyorsunuz. Maydanoz koyup fırında 160 derecede yumurtalar pişinceye kadar fırınlayacaksınız. Dışı çıtır çıtır oluyor ! Piştiği gibi sıcak sıcak çayın yanında ikram edip, tadın. İşte bu kadar kolay bi' tarif !
Herkese şiddetle öneririm buna  B A Y I L A C A K S I N I Z !! ☺
Çeşit çeşit yapın... nefissss oluyor !..  ☺
AFİYETLER   OLSUN !..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder